پاسخ به 618 فقره استعلام از طریق سامانه سامط 7 ماهه سال جاری در بندرلنگه

تاریخ انتشار : 1402/07/29 - ساعت انتشار: ٠٨:٤١ - گروه خبری : اخبار شهرستان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندلنگه ، از پاسخگویی به 618 فقره استعلام در 7 ماهه سال جاری از طریق سامانه سامط در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان ، حمید حسین پور با اعلام این مطلب گفت: عملیاتی شدن واگذاری این خدمات، به روش دولت الکترونیک با همکاری دفترهای پیشخوان دولت، برای توسعه خدمات دولت الکترونیک در منابع طبیعی شهرستان و رعایت حقوق شهروندی به اجرا در آمده است و براساس آن، خدمات استعلام های منابع طبیعی از طریق دفاتر پیشخوان به متقاضیان ارائه می شود.

حمید حسین پور افزود: از زمان شروع به کار این سامانه شاهد کاسته شدن امورات اداری و مراجعه غیر حضوری مراجعین در پاسخگویی به استعلامات اشخاص؛ نهادهای حقیقی و حقوقی هستیم.

حمید حسین پور با بیان اینکه اجرای این طرح با همکاری دفاتر پیشخوان دولت انجام می شود، گفت: از ابتدای سال جاری منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه تعداد 618 استعلام ار اشخاص مختلف را پاسخ که بیشترین آنها در مورد تعیین وضعیت زمین از حیث ملی و یا مستثنیات بودن آنها بوده است.

وی افزود: مهم ترین نتیجه اجرای این طرح، کاهش هزینه ها و افزایش رضایت مردم با برخورداری از خدمات دولت الکترونیک، جلوگیری از فساد اداری، و تشریفات دست و پا گیر مرسوم، افزایش سرعت و دقت در انجام کار و کاهش مراجعه افراد و زمان پاسخگویی است.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان ، حمید حسین پور با اعلام این مطلب گفت: عملیاتی شدن واگذاری این خدمات، به روش دولت الکترونیک با همکاری دفترهای پیشخوان دولت، برای توسعه خدمات دولت الکترونیک در منابع طبیعی شهرستان و رعایت حقوق شهروندی به اجرا در آمده است و براساس آن، خدمات استعلام های منابع طبیعی از طریق دفاتر پیشخوان به متقاضیان ارائه می شود.

حمید حسین پور افزود: از زمان شروع به کار این سامانه شاهد کاسته شدن امورات اداری و مراجعه غیر حضوری مراجعین در پاسخگویی به استعلامات اشخاص؛ نهادهای حقیقی و حقوقی هستیم.

حمید حسین پور با بیان اینکه اجرای این طرح با همکاری دفاتر پیشخوان دولت انجام می شود، گفت: از ابتدای سال جاری منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه تعداد 618 استعلام ار اشخاص مختلف را پاسخ که بیشترین آنها در مورد تعیین وضعیت زمین از حیث ملی و یا مستثنیات بودن آنها بوده است.

وی افزود: مهم ترین نتیجه اجرای این طرح، کاهش هزینه ها و افزایش رضایت مردم با برخورداری از خدمات دولت الکترونیک، جلوگیری از فساد اداری، و تشریفات دست و پا گیر مرسوم، افزایش سرعت و دقت در انجام کار و کاهش مراجعه افراد و زمان پاسخگویی است.

نسخه چاپی

ارسال به دوست

 


خروج