برگزاری کلاس آموزشی حفاظت از طبیعت در بین دانش آموزان سطح پروژه های صندوق توسعه ملی شهرستان جاسک

۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۳ کد : ۱۲۰۸۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱
برگزاری کلاس آموزشی حفاظت از طبیعت در بین  دانش آموزان سطح پروژه های صندوق توسعه ملی  شهرستان جاسک
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از برگزاری کلاس آموزشی حفاظت از طبیعت در بین دانش آموزان سطح پروژه های صندوق توسعه ملی این شهرستان خبر داد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از برگزاری کلاس آموزشی حفاظت از طبیعت در بین دانش آموزان سطح پروژه های صندوق توسعه ملی  این شهرستان خبر داد.

اسلام بهرامی گفت : به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با حضور کارشناسان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک کلاس آموزشی در دبستان های روستاهای جانوری و مگا بخش لیردف این شهرستان( از بهره برداران پروژه های صندوق توسعه ملی ) به منظور فرهنگ سازی ، افزایش آگاهی بخشی و توانمندسازی  دانش آموزان در حفاظت از طبیعت  برگزار گردید. 

بهرامی افزود : در راستای توسعه فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری در پایان بسته های آموزشی و ترویجی به دانش آموزان این مدارس اهدا و تعدای نهال در محوطه مدرسه غرس گردید.


نظر شما :