تفاهم نامه طرح حفاظت مشارکتی اداره کل و مرتعداران شهرستان حاجیآباد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از اجرای حفاظت مشارکتی در مرتع های تحت پوشش این شهرستان خبر داد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ ایوب شکاری گفت : این تفاهم نامه بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و مرتعداران بمنظور ایجاد انگیزه و مشارکت مرتعداران در زمینه های حفظ و احیاء مراتع – جلوگیری از تصرفات و تخلفات در اراضی ملی – صرفه جویی در هزینه و نیرو و ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی منعقد گردیده است .

نظر شما :