بازدید از عملیات مکانیکی تیاب از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی حاجی آباد

۲۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۳ کد : ۱۳۲۶۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
بازدید از عملیات مکانیکی تیاب از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی حاجی آباد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از بازدید ناظر استان الیاسی و کارشناس آبخیزداری استان بشارتی و رستمی بهمراه کارشناس آبخیزداری شهرستان شهسواری از پروژه عملیات مکانیکی ( احداث سد ) تیاب احمدی شهرستان حاجی آباد از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در این شهرستان خبر داد .
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از بازدید ناظر استان الیاسی و کارشناس آبخیزداری استان بشارتی و رستمی بهمراه کارشناس آبخیزداری شهرستان شهسواری از پروژه عملیات مکانیکی ( احداث سد ) تیاب احمدی شهرستان حاجی آباد از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ ایوب شکاری گفت : بمنظور جمع آوری هرزآبها و تامین آب های زیرزمینی و جلوگیری از فرسایش خاک و حرکت شن ها و خاک به سدهای اصلی که تامین کننده آب روستا و شهرستان می باشد ، از اراضی آبخیز تیاب در پروژه احداث سد در دست اقدام می باشد که پروژه مذکور به اتمام رسیده است .


نظر شما :