پروژه های آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی پیشرفت فیزیکی 90درصدی دارد
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: 111 پروژه آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی با 90 درصد پیشرفت در دست اجراست .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان؛ ابراهیم جعفری تختی نژاد افزود: این پروژه ها در 11شهرستان در استان در حال اجرا می باشد.
وی گفت: برای اجرای این پروژه ها 62 میلیارد و 300میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان افزود :با بهره برداری از این پروژه ها در مجموع 80میلیون مترمکعب به حجم استحصال رواناب استان با احداث سازه های آبخیزداری از محل اعتبارات ملی و استانی اضافه می شود.

نظر شما :