3500 مترمربع از اراضی ملی شهرستان حاجی آباد رفع تصرف گردید

۲۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۱ کد : ۱۳۳۴۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
3500 مترمربع از اراضی ملی شهرستان حاجی آباد رفع تصرف گردید
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از رفع تصرف 3500 مترمربع از اراضی ملی منطقه دراگاه این شهرستان خبر داد .
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از رفع تصرف 3500 مترمربع از اراضی ملی منطقه دراگاه این شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ ایوب شکاری گفت : این اراضی که بصورت تسطیح زمین و گودبرداری تصرف گردیده بود توسط نیروهای این اداره به استناد تبصره ماده 55 پس از تفهیم متصرف از ملی بودن اراضی ، عرصه رفع تصرف گردید و خسارت وارده به اراضی ملی اخذ گردید .

شکاری ارزش ریالی این اراضی ملی را چهارده میلیون و دویست و چهل ریال عنوان کرد و در آخر بمنظور حفظ و صیانت از عرصه هایی ملی از زحمات نیروهای این اداره تشکر و قدردانی نمود .


نظر شما :