تقدیر از کارکنان نقلیه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۵ کد : ۱۳۳۷۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۳
تقدیر از کارکنان نقلیه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان
به مناسبت 26 اذرماه روز حمل و نقل با حضور مدیرکل ، معاون برنامه ریزی و رییس امور اداری اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری از کارکنان اداره نقلیه تقدیرشد.

به مناسبت 26 اذرماه روز حمل و نقل با حضور مدیرکل ، معاون برنامه ریزی و رییس امور اداری اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری از کارکنان اداره نقلیه تقدیرشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی هرمزگان؛ صبح امروز امید ذاکری مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری هرمزگان طی نشستی با کارکنان واحد نقلیه این اداره کل ضمن تبریک روز حمل ونقل گفت: کارکنان اداره نقلیه چشمان بیدار و عضوی فعال و تاثیرگذار در خانواده منابع طبیعی هستند.

وی افزود: شغل و وظیفه اداری رانندگان بسیار خطیر و مهم بوده چرا که تمامی امور همچون دانه تسبیح بهم متصل می باشد و عدم کارکرد صحیح یک مورد موجب اختلال در سایر بخشها خواهدشد.

مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری هرمزگان تاکید کرد: حضور بموقع و نظم و انضباط شغلی کارکنان نقلیه ستودنی است و موجب خرسندی ماست که تمامی همکاران در چارچوب قوانین اداری به انجام وظیفه می پردازند.

وی گفت: مراقبت و نگهداری از وسایل نقلیه اداری یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرارگرفته وبا حساسیت بیشتری نسبت به نگهداری این وسایل اقدام شود تا عمر مفید آنها بیشتر بوده و کارایی وبهره وری بیشتری را داشته باشیم.

درادامه هرکدام از کارکنان نقلیه به بیان پیشنهادات و مشکلات خود پرداخته و خواستار رفع کمبودها شدند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل از تمامی کارکنان واحد نقلیه تقدیر شد.

embed">    

نظر شما :