بازدید فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی هرمزگان از حوزه استحفاضی شرق بندرعباس
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندرعباس از بازدید میدانی فرمانده یگان حفاظت استان هرمزگان وفرمانده یگان حفاظت این اداره از منطقه سرزه خاروک خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان ؛روح الله وفاکیش گفت: حفاظت وصیانت از اراضی ملی وظیفه اصلی یگان حفاظت واولویت کاری منابع طبیعی شهرستان بندرعباس می باشد که گشتهای مستمر وگزارشات مردمی تا حدود زیادی توانسته تصرفات عدوانی را کاهش دهد که در همین راستا وبا موضع بررسی وضعیت تصرفات در منطقه سرزه خاروک جناب سرهنگ رحیم اسفندیاری فرمانده یگان حفاظت استان هرمزگان وسید محمد هاشمی سرپرست یگان حفاظت بندرعباس از اراضی تصرفی این منطقه بازدید بعمل آوردند.
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندرعباس افزود: یگان حفاظت این اداره بصورت شبانه روزی وایام تعطیل آماده دریافت وبررسی هرگونه اخبار درخصوص تخریب وتصرف اراضی ملی،قطع درخت وآتش سوزی از طریق سامانه1504یگان حفاظت می باشد.

نظر شما :