سازه آبخیزداری حوزه کهورستان شهرستان بندرخمیر بیش از 23 هزار مترمکعب ابگیری شد ‎

۱۸ آذر ۱۳۹۸ | ۰۸:۱۷ کد : ۱۴۱۲۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱
سازه آبخیزداری حوزه کهورستان شهرستان بندرخمیر بیش از 23 هزار مترمکعب ابگیری شد ‎
جمشید سالاری رئیس اداره منابع طبیعی از از آبگیری سازه آبخیزداری حوزه کهورستان شهرستان بندرخمیر خبر داد.
 

جمشید سالاری رئیس اداره منابع طبیعی از از آبگیری سازه آبخیزداری حوزه کهورستان شهرستان بندرخمیر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛سالاری گفت: این سازه آبخیزداری دارای ارتفاع مفید 4 متر، طول تاج 15 متر و حجم آبگیری 23500 متر مکعب می باشد.

وی اضافه کرد: هزینه این پروژه از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی 98 تامین میشود.

هدف از اجرای این پروژه را تقویت ذخایر آب های زیرزمینی، جلوگیری از سیل و هدر رفت آب های سطحی عنوان کرد. 

 

نظر شما :