اراضی ملی روستای بستانه شهرستان بندرلنگه رفع تصرف شد

۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۵ کد : ۱۴۴۳۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱
اراضی ملی روستای بستانه شهرستان بندرلنگه رفع تصرف شد
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت این اداره 890مترمربع از اراضی ملی روستای بستانه رفع تصرف شد.

 سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت این اداره 890مترمربع از اراضی ملی روستای بستانه رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان ،علی ملایی افزود: درراستای مقابله با زمین خواری و حفظ و صیانت از انفال و اراضی ملی، عملیات اجرای حکم رفع تصرف از 890مترمربع از اراضی ملی روستای بستانه 15 کیلومتری شهرستان بندرلنگه اجرا شد.

 وی گفت: باتلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان طبق تبصره 1ذیل ماده 55 ، اراضی ملی تصرفی در روستای بستانه از دست متجاوزان و سودجویان خارج و به اراضی ملی برگردانده شد.

وی ارزش ریالی اراضی ملی آزاد شده را بیش از 100 میلیون ریال اعلام کرد.

ملایی گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف غیر قانونی اراضی ملی و بروز حریق در عرصه های منابع ملی با شماره رایگان 1504 یگان حفاظت تماس بگیرند.

 

نظر شما :