اراضی ملی روستای بستانه شهرستان بندرلنگه رفع تصرف شد
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت این اداره 890مترمربع از اراضی ملی روستای بستانه رفع تصرف شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان ،علی ملایی افزود: درراستای مقابله با زمین خواری و حفظ و صیانت از انفال و اراضی ملی، عملیات اجرای حکم رفع تصرف از 890مترمربع از اراضی ملی روستای بستانه 15 کیلومتری شهرستان بندرلنگه اجرا شد.
وی گفت: باتلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان طبق تبصره 1ذیل ماده 55 ، اراضی ملی تصرفی در روستای بستانه از دست متجاوزان و سودجویان خارج و به اراضی ملی برگردانده شد.
وی ارزش ریالی اراضی ملی آزاد شده را بیش از 100 میلیون ریال اعلام کرد.
ملایی گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف غیر قانونی اراضی ملی و بروز حریق در عرصه های منابع ملی با شماره رایگان 1504 یگان حفاظت تماس بگیرند.

نظر شما :