رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی منطقه چاه ابراهیم‎

۱۱ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۶ کد : ۱۴۶۸۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱
رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی منطقه چاه ابراهیم‎
حسين محسني زاده رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري رودان از رفع تصرف ۲هکتار از اراضی ملي منطقه چاه ابراهیم شهرستان رودان خبر داد .
 

رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري رودان از رفع تصرف ۲هکتار از اراضی ملي منطقه چاه ابراهیم شهرستان رودان خبر داد .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ حسين محسنی‌زاده گفت: نیروهای یگان حفاظت این شهرستان با استناد به تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری و شناسایی اراضی تصرف شده و جلوگیری از تصرفات در این منطقه اقدام نمودند.

وی افزود: اراضی رفع تصرف شده با ارزش ریالی ۸۰۰ میلیون ریال می باشد

محسنی زاده  افزود : نقش مردم در امر پیشگیری و جلوگیری از تصرفات را مهم برشمرد و بیان کرد: طی سال های گذشته گزارش ها و همکاری های مردمی نقش بسزایی در حفاظت و رفع تصرف از اراضی ملی داشته است.


نظر شما :