برگزاری کارگاه آموزشی ویژه دست اندرکاران و ذینفعان پروژه های صندوق توسعه ملی جاسک ‎

۱۱ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۶ کد : ۱۴۶۹۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
برگزاری کارگاه آموزشی ویژه دست اندرکاران و ذینفعان پروژه های صندوق توسعه ملی جاسک ‎
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه دست اندرکاران و ذینفعان پروژه های صندوق توسعه ملی این شهرستان خبر داد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه دست اندرکاران و ذینفعان پروژه های صندوق توسعه ملی   این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛اسلام بهرامی گفت : با حضور رئیس اداره ستادی آموزش ،ترویج و مشارکت های مردمی منابع طبیعی و آبخیزداری استان کارگاه آموزشی ویژه دست اندرکاران و ذینفعان پروژه های صندوق توسعه ملی شهرستان جاسک در حوزه های آبخیز گورباجا و سورک این شهرستان برگزار گردید.

وی افزود :در این کارگاه آموزشی اجزاء مختلف منابع طبیعی شامل جنگل،مرتع،بیابان ، کویر و حوزه های آبخیز برای بهره برداران تشریح گردید و اهداف سازمانی این اداره مبتنی بر حفاظت ،احیاء،توسعه و بهره برداری اصولی از جنگل ها و مراتع و نقش دست اندرکاران و ذینفعان پروژه های آبخیزداری در اجرای این پروژه ها بیان شد.


نظر شما :