بازدید فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی هرمزگان از شهرستان جاسک
فرمانده یگان حفاظت استان هرمزگان در بازدید از منطقه شرق با ریس و پرسنل یگان حفاظت این شهرستان دیدار و گفتگو کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛سرهنگ رحیم اسفندیاری به همراه معاون حفاظت مهندس درویش خواه ، رییس حراست اداره کل و ریس ممیزی استان و جانشین یگان در نشستی با ریس و نیروهای یگان حفاظت از نزدیک با مسایل و مشکلات بخش حفاظت به گفتگو نشست و راهکارهایی در خصوص بلوک بندی حوزه های استحفاظی و برقراری کشیک های نامحوس تاکید کردند.
در این ماموریت فرمانده یگان حفاظت از حوزه های استحفاظی شهرستان نیز بازدید نمودند که در این بازدید ضمن سرکشی و گشت مراقبت اقدام به پیشگیری از تخریب و تصرف در منطقه نمود.
سرهنگ دوم رحیم اسفندیاری گفت : جلسه شورای حفاظت در همه شهرستان با حضور معاونت حفاظت از اراضی ملی در دستور کار این فرماندهی هست و ماهانه بصورت متمرکز برقرار است. .

نظر شما :