کاشت نهال توسط همیاران طبیعت در دبستان دخترانه فضیلت سیریک

۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۷ کد : ۱۵۱۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
کاشت نهال  توسط همیاران طبیعت در دبستان دخترانه فضیلت سیریک
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری سیریک از کاشت نهال توسط همیاران طبیعت در دبستان دخترانه فضیلت سیریک خبرداد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری سیریک از کاشت نهال توسط همیاران طبیعت در دبستان دخترانه فضیلت سیریک خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ،شعبانی گفت: با حضور دانش آموزان همیار طبیعت و مسئولین ادارت سطح شهرستان در دبستان دخترانه فضیلت 50 اصله نهال توسط دانش آموزان کاشته شد.

وی بیان کرد: شهرستان سیریک 2013 نفر همیار طبیعت دانش آموزی دارد که درهفته منابع طبیعی وآبخیزداری توزیع نهال بین همه مدارس و همیاران طبیعت  با هدف  ترویج فرهنگ منابع طبیعی وآبخیزداری و کاشت و مراقبت از درختان که سبب تقویت حس مسئولیت پذیری در دانش آموزان شده وحفاظت از فضای سبز را به انها می آموزیم در بین آنها صورت گرفت .

وی افزودند: در پایان مراسم به همیاران طبیعت برتر و فعال که در حوزه منابع طبیعی همکاری داشتند جوایزی اهداء گردید.

 


نظر شما :