استقرار میز خدمت اداره منابع طبیعی بندرعباس در نماز جمعه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

۰۲ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۷ کد : ۱۵۶۱۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
استقرار میز خدمت  اداره منابع طبیعی بندرعباس در نماز جمعه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
در آغاز هفته بسیج همزمان با نماز جمعه، میز ارائه خدمت اداره منابع طبیعی بندرعباس در محل مسجد جامع استقرار یافت.
 

در آغاز هفته بسیج همزمان با نماز جمعه، میز ارائه خدمت اداره منابع طبیعی بندرعباس در محل مسجد جامع استقرار یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ رئیس اداره منابع طبیعی بندرعباس با مردم دیدار داشته و قبل و بعد از نماز جمعه به بررسی مسائل و مشکلات مردم و درخواست های مردمی  درخصوص منابع طبیعی پرداخت.

شایان ذکر است که حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس   از میز خدمت اداره منابع طبیعی بندرعباس در مسجد جامع بازدید نمودند.


نظر شما :