برگزاری گردهمایی دهیاران ، شوراهای اسلامی و کارشناسان پهنه های ترویجی در دهستان ایسین
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندرعباس از گردهمایی دهیاران ، شوراهای اسلامی و کارشناسان پهنه های ترویجی در دهستان ایسین این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان؛ روح اله وفاکیش گفت:این گردهمایی با حضور دکتر منصوری رئیس آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و دکتر حاجبی رئیس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان ، مهندس مهران پور رئیس حراست منابع طبیعی استان و مهندس گرجی معاون اداره منابع طبیعی بندرعباس در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی و جوامع محلی دهستان ایسین برگزار گردید.
وفاکیش هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی چهره به چهره با دهیاران و شوراها و مطرح نمودن قوانین منابع طبیعی و اصول سازنده مذاکره جهت توافق اختلافات و همکاری و تعامل هرچه بیشتر دهیاران و شوراها با منابع طبیعی در راستای امر حفاظت از عرصه های منابع طبیعی عنوان کرد.

نظر شما :