مسائل و مشکلات در حوزه صدور مجوزهای طرحهای کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان بستک مورد بررسی قرار گرفت

۰۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۴ کد : ۱۵۶۲۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۳
مسائل و مشکلات در حوزه صدور مجوزهای طرحهای کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان بستک مورد بررسی قرار گرفت
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بستک از نشست با اعضای شورای نظام مهندسی کشاورزی و‌منابع طبیعی استان هرمزگان با حضور حسینی قتالی فرماندار شهرستان بستک با هدف بررسی مسائل و مشکلات در حوزه صدور مجوزهای طرح های کشاورزی و منابع طبیعی در شهر جناح خبر داد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بستک از نشست با اعضای شورای نظام مهندسی کشاورزی و‌منابع طبیعی استان هرمزگان با حضور حسینی قتالی فرماندار شهرستان بستک با هدف بررسی مسائل و مشکلات در حوزه صدور مجوزهای طرح های کشاورزی و منابع طبیعی در شهر جناح خبر داد.

حامد احمدپور با اشاره به اینکه این اداره حمایت از سرمایه گذار و رونق تولید را در دستور کار خود قرار داده است گفت: میزان ۲۳۰ هکتار از اراضی ملی در سال ۹۷ و ۹۸ جهت طرحهای کشاورزی و دامی، صنعتی و گردشگری استعدادیابی و به متقاضیان تخصیص یافته است

وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی منابع طبیعی و آبخیزداری حفاظت از عرصه های طبیعی است گفت: سعی کرده ایم در این زمینه از مشارکت حداکثری مردم استفاده کنیم و خواستار همکاری نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در بحث حفاظت، توسعه و احیا عرصه‌های طبیعی شد.

حسینی قتالی فرماندار بستک نیز در این جلسه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به مسئله معیشت و اقتصاد مردم و نامگذاری شعار سال به نام رونق تولید اشاره کرد و گفت: وظیفه ما این است به عنوان مسئول ازتولیدکنندگان و سرمایه گذاران حمایت نماییم.


نظر شما :