آبگیری سازه های آبخیزداری و بیومکانیک شهرستان سیریک

۰۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۱ کد : ۱۵۶۷۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
آبگیری سازه های آبخیزداری  و بیومکانیک  شهرستان سیریک
سرپرست اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان سیریک از آبگیری تمامی سازه های آبخیزداری و بیومکانیک در این شهرستان خبرداد .
 

سرپرست اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان سیریک از آبگیری   تمامی سازه های آبخیزداری و بیومکانیک در این شهرستان خبرداد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان هرمزگان بیژنی گفت: در طی بارندگی های اخیر تمامی سازه های آبخیزداری و بیومکانیک دراین شهرستان آبگیری شدند.

وی افزود : این سازه ها که خاکی و سنگی ملاتی هستند نقش مهمی در کنترل سیل ، کاهش عوامل تخریب منابع طبیعی، ، تقویت آبخوان ها ،حفظ منابع آب و خاک ، پیشگیری از فرسایش خاک، و جلوگیری از هدر رفت آب با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر در استان را دارد .


نظر شما :