کاشت گونه های جنگلی در پارک ساحلی ملو

۰۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۰ کد : ۱۵۷۰۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱
کاشت گونه های جنگلی در پارک ساحلی ملو
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از کاشت گونه های جنگلی در پارک ساحلی روستای ملو خبر داد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از کاشت گونه های جنگلی در پارک ساحلی روستای ملو خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی هرمزگان؛ سیامک آرمان گفت : معاون اداره با حضور بخشدار بخش مرکزی و مسئولین شهرستان از روستای ملو در 15 کیلومتری غرب شهرستان بندرلنگه بازدید نمودند و مقرر گردید در پارک ساحلی روستای ملو با هماهنگی و همکاری اداره منابع طبیعی گونه های جنگلی کاشته شود .

وی با تاكيد بر اهميت اكولوژيكي و ضرورت حفاظت از اين جنگل ها گفت: در صورت تخريب جنگل ها، شرايط بندرلنگه شبيه استان هاي غربي استان هاي درگير با معضل ريزگردها خواهد شد.

آرمان از مردم خواست در حفاظت از جنگل ها هرگونه تخريب جنگل ها را با سامانه تلفني 1504 اطلاع رساني كنند.


نظر شما :