اجرای عملیات مکانیک آبخیزداری حوزه خالصی شهرستان قشم
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری از اجرای عملیات مکانیک آبخیزداری حوزه خالصی شهرستان قشم از محل صندوق توسعه ملی که در دست اقدام است خبر داد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ اکبر محمودی زاده گفت: در طی پروژه عملیات مکانیک آبخیزداری حوزه خالصی با اعتبارات بالغ بر 4000 میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی در محدوده روستای دیرستان در دست اقدام می باشد.
وی هدف از اجرای این پروژه ها را حفظ آب و خاک و تغذیه و تقویت سفره آب های زیر زمینی ، تقویت و توسعه پوشش گیاهی ،تامین آب شرب دام ،افزایش اشتغال در راستای کشاورزی و دامداری و مقابله با پدیده خشکسالی عنوان کرد.

نظر شما :