برگزاری جلسه شورای اداری در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه

۲۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۹ کد : ۱۶۲۱۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱
برگزاری جلسه شورای اداری در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از برگزاری جلسه شورای اداری در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه خبرداد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از برگزاری جلسه شورای اداری در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی هرمزگان؛ سیامک آرمان گفت : پیرو شورای اداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان ،جلسه شورای اداری در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با حضور تمام پرسنل به منظور تبادل مباحث مورد نیاز شورای اداری و بهبود و تسریع در روند امور فعالیتها در محل دفتر ریاست اداره منابع طبیعی تشکیل گردید.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از همکاران به دلیل عملکرد خوب مجموعه و همکاری صمیمانه و تلاش مجدانه در راستایی پیشبرد اهداف سازمانی می باشد .

آرمان تاکید کرد: اولویت کاری تمام پرسنل حفاظت از اراضی ملی و دولتی میباشد و از کلیه پرسنل خواستند که طرح تکریم ارباب رجوع را به جد رعایت کنند.

وی افزود : هدف از برگزاری این جلسات ایجاد زمینه لازم به جهت بهره گیری بیش از پیش مجموعه از توانمندی ها و ایجاد بستر لازم به جهت توانمند سازی و ارتقاء کارکنان جوان در راستای بهبود عملکرد مجموعه می باشد.


نظر شما :