کمک به مددجویان در ماه مبارک رمضان
ساله از پانزدهم ماه مبارک رمضان سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) تا بیست و یکم این ماه به عنوان هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان نامگذاری شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ محمودی زاده گفت : در همین راستا با هماهنگی و همکاری کمیته امداد قشم بسیاری ازمسولین به دیدار خانواده های نیازمندان به منظور دلجویی از مددجویان تحت حمایت در روستاهای این شهرستان رفتند و با حضور در منازل آنان ، نیازمندان را مورد دلجویی قرار دادند.
وی افزود: تقویت فرهنگ اکرام و تبیین سیره امام حسن مجتبی(ع) از مهمترین اهداف این طرح است.
افزون بر پنج هزار خانوار مددجو در شهرستان قشم وجود دارد

نظر شما :