کاشت نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی در اداره زندان شهرستان میناب

۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۶ کد : ۱۶۳۹۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۳
کاشت نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی در اداره زندان شهرستان میناب
طي مراسمي نمادين در روز سوم از هفته منابع طبیعی و به منظور ترویج درختکاری و توسعه فضای سبز، فضای بیرونی اداره زندان شهرستان میناب نهال کاری شد .
 

طي مراسمي نمادين در روز سوم از هفته منابع طبیعی و به منظور ترویج درختکاری و توسعه فضای سبز، فضای بیرونی اداره زندان شهرستان میناب نهال کاری شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان ، بهرامی نژاد گفت: درختکاری یکی از سنن پسندیده در اسلام است که به کرات نسبت به آن در روایات تاکید شده است لذا همگان باید ضمن احترام به سنتهای اصیل ایرانی و همچنین سرسبز نگه داشتن فضای سبز شهر خود در این اقدام شرکت کنیم  وی افزود درهمین راستا و با همکاری و همیاری ریاست و مجموعه زندان میناب تعداد 100 اصله نهال در محوطه بیرونی زندان نهال کاری شد.

رئیس اداره زندان میناب درحاشیه درخت کاری در زندان، حفاظت از منابع طبیعی را یکی از امور مهم جامعه برشمرد و گفت: کاشت درخت، حفاظت از محیط زیست و توجه به منابع طبیعی از نیازهای لازم و ضروری است که باید در سطح جامعه و بین اقشار مختلف فرهنگ سازی و نهادینه شود.

وی با بیان این که در آموزه های اسلامی هم به حفظ منابع طبیعی و استفاده درست از نعمت های الهی تاکید فراوان شده است گفت: ما به عنوان مسلمان نیز وظیفه داریم تا با عمل به فرامین ائمه هدی و آموزه های دینی و الهی نسبت به حفظ منابع طبیعی نهایت تلاش و دقت را به خرج دهیم.


نظر شما :