عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا جاسک به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری

۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۹ کد : ۱۶۹۰۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹
عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا جاسک به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جاسک از عطر افشانی گلزار شهدا این شهرستان به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری خبر داد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جاسک از عطر افشانی گلزار شهدا این شهرستان به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان،  اسلام بهرامی گفت : به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان جاسک به منظور گرامیداشت و ادای احترام به مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس ، با حضور پرسنل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان  گلزار شهدای شهر جاسک عطر افشانی و غبار روبی گردید.

وی افزود : هر ساله 15 الی 21 اسفند به عنوان هفته منابع طبیعی و آبخیزداری تعیین گردیده و در سال جاری این هفته با شعار همه باهم جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی نامگذاری شده است .


نظر شما :