عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا جاسک به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جاسک از عطر افشانی گلزار شهدا این شهرستان به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان، اسلام بهرامی گفت : به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان جاسک به منظور گرامیداشت و ادای احترام به مقام شهدای هشت سال دفاع مقدس ، با حضور پرسنل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان گلزار شهدای شهر جاسک عطر افشانی و غبار روبی گردید.
وی افزود : هر ساله 15 الی 21 اسفند به عنوان هفته منابع طبیعی و آبخیزداری تعیین گردیده و در سال جاری این هفته با شعار همه باهم جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی نامگذاری شده است .

نظر شما :