تحویل زمین و شروع بکار عملیات بیومکانیک حوزه برنطین از محل صندوق توسعه ملی
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودان از تحویل زمین و شروع بکار عملیات بیومکانیک حوزه برنطین به پیمانکار جهت اجرای عملیات بیومکانیک از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ حسین محسنی زاده گفت : با حضور کارشناسان اداره و پیمانکار از محل مورد نظر جهت اجرای پروژه احداث هلالی آبگیر واقع در منطقه برنطین بازدید شد و میزان ۱۵۰ هکتار جهت اجرای طرح مورد نظر تحویل پیمانکار گردید.
وی افزود : مدیریت آب، استفاده از رواناب های سطحی، حفظ، توسعه و تقویت پوشش گیاهی از مهمترین اهداف اجرای این طرح می باشد.
محسنی زاده افزود: یکی از روشهای مهم سازگاری با خشکی و جلوگیری از روند بیابان زایی ، استفاده مفید از منابع آب است و باید سعی کرد تا حد ممکن از ریزش های جوی و جریان های سطحی به نحو مطلوب استفاده شود.

نظر شما :