برقراری گشت مشترک حفاظت از اراضی ملی با پاسگاه مرزی دریایی یکدار شهرستان جاسک
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از برقراری گشت مشترک حفاظت از اراضی ملی با پاسگاه مرزی دریایی یکدار این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛اسلام بهرامی گفت : با توجه به اینکه حفاظت و صیانت از اراضی ملی بعنوان مهم ترین وظیفه سازمانی به شمار می آید و با فرا رسیدن فصل کشاورزی در جاسک به منظور حفاظت از این اراضی و پیشگیری از هرگونه تخریب و تصرف ، گشت مشترک پیشگیرانه و حفاظتی منابع طبیعی و آبخیزداری با پاسگاه مرزی دریایی یکدار در مناطق جگین بالا ( حصار،هنگستان و کیایی) صورت پذیرفت.
وی افزود : حفظ و صیانت از منابع طبیعی مستلزم مشارکت همه آحاد جامعه می باشد و عموم مردم می توانند هرگونه اخبار مبنی بر تخریب و تصرف اراضی ملی را از طریق سامانه تلفنی 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اطلاع نمایند.

نظر شما :