استعداد یابی اراضی ملی شهرستان بندرخمیر
رئیس اداره منابعطبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر گفت: درراستای فرمایشات مقام معظم رهبری باتوجه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی وهمچنین زمینه ایجاد اشتغال پایدار،بیش از یک میلیون و760 متر مربع از اراضی ملی شهرستان دربخش کشاورزی و18000 مترمربع دربخش صنعتی به منظور ایجاد اشتغال، تولید وسرمایه گذاری استعداد یابی شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان هرمزگان داریوش قانعی گفت : شهرستان بندرخمیر در زمینه عرصه های منابع طبیعی یکی از ذخایر مهم را دارد که باید به نحو شایسته ای نگهداری واستفاده شود.
استعداد یابی اراضی باهدف شناسایی توان اکولوژیک وقابلیت اراضی منابع طبیعی برای تهیه ،توسعه واجرای طرح های مدیریت منابع طبیعی و رسیدن به توسعه پایدار، برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی انجام می شود.
وی افزود: ارایه درخواست های سرمایه گذاران بارعایت الزامات زیست محیطی بررسی خواهد شد
استعداد یابی اراضی ملی به این معناست که اراضی ملی مدیریت وبه بهترین شکل واگذارشود.

نظر شما :