همزمان با سراسر کشور زنگ مهر و مقاومت در جزیره لارک طنین انداز شد

۰۲ مهر ۱۳۹۸ | ۰۷:۵۷ کد : ۱۷۵۷۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱
دانش آموزان جزیره لارک از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم، آئین اولین روز سال تحصیلی جدید را با حضور مدیر کل منابع طبیعی هرمزگان، بخشدار مرکزی و جمعی مسئولان محلی برگزار نمودند.
 

دانش آموزان جزیره لارک از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم، آئین اولین روز سال تحصیلی جدید را با حضور مدیر کل منابع طبیعی هرمزگان، بخشدار مرکزی و جمعی مسئولان محلی برگزار نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ محمد جهین بهمراه مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان با حضور در جمع دانش آموزان لارکی، پس از نواختن زنگ بازگشایی مدرسه، ساعتی را با آنان به گفت و گو پرداخته و اهمیت علم آموزی و نقش و جایگاه بچه های لارک در توسعه و پیشرفت این جزیره استراتژیک را متذکر شدند.

 


نظر شما :