بازدید فرمانده و جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان از پاسگاه انتظامی لیردف و سدیج شهرستان جاسک
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت :هدف از بازدید و سرکشی از این پاسگاه ها در واقع تعاملات نیروی های انتطامی با نیروی های یگان حفاظت منابع طبیعی است .
سرهنگ رحیم اسفندیاری در این بازدید که با حضور نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان جاسک در دفتر ستوان یکم باقری فرمانده انتظامی لیردف برگزار شد افزود: تقویت نیروها و همچنین گزارشات و مسایل مشترک بین نیروهای حفاظتی در منطقه از دیگر اهداف این بازدیدهاست .
وی گفت: نیروهای یگان حفاظت ضمن هوشیاری و گشت های که در منطقه دارند هر نوع مسایلی که مربوط به مسایل امنیتی دارند سریعا پاسگاه های مرزی را از موضوع مطلع می نمایند.

نظر شما :