بازدید فرمانده و جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان از پاسگاه انتظامی لیردف و سدیج شهرستان جاسک

۰۲ مهر ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۵ کد : ۱۷۵۷۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت :هدف از بازدید و سرکشی از این پاسگاه ها در واقع تعاملات نیروی های انتطامی با نیروی های یگان حفاظت منابع طبیعی است .
 

 فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت :هدف از بازدید و سرکشی از این پاسگاه ها در واقع تعاملات نیروی های انتطامی با نیروی های یگان حفاظت منابع طبیعی است .

سرهنگ رحیم اسفندیاری  در این بازدید که با حضور نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان جاسک در دفتر ستوان یکم باقری فرمانده انتظامی لیردف برگزار شد افزود: تقویت نیروها و همچنین گزارشات  و مسایل مشترک بین نیروهای حفاظتی در منطقه  از دیگر اهداف این بازدیدهاست  . 

وی گفت: نیروهای یگان حفاظت ضمن هوشیاری و گشت های که در منطقه دارند هر نوع مسایلی که مربوط به مسایل امنیتی دارند سریعا پاسگاه های مرزی را از موضوع مطلع می نمایند.


نظر شما :