بهره گیری از ظرفیت مدارس در راستای حفظ پوشش گیاهی با استفاده از آبگرمکن های خورشیدی
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس از گفت و گو با دانش آموزان روستای هماگ در خصوص چگونگی تامین آب گرم در زمستان و توضیح در خصوص آبگرمکن خورشیدی و فواید استفاده از آن در کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از قطع درختان و بوته ها و استفاده از انرژی پاک جهت تامین آب گرم مورد نیاز خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛وی افزود : به منظور ترویج فرهنگ منابع طبیعی ، اولویت ما در توزیع آبگرمکن های خورشیدی خانوارهای دانش آموزان روستا می باشد.

نظر شما :