یک هکتار از اراضی ملی شهرستان حاجی آباد رفع تصرف شد

۲۰ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۲ کد : ۱۸۱۹۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۳
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از رفع تصرف 1 هکتار از اراضی ملی منطقه معدنوئیه شهرستان خبر داد .
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از رفع تصرف 1 هکتار از اراضی ملی منطقه معدنوئیه شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ ایوب شکاری گفت : این اراضی که بصورت تسطیح زمین و کشت نخیلات تصرف گردیده بود توسط نیروهای این اداره به استناد تبصره ماده 55 پس از تفهیم متصرف از ملی بودن اراضی ، عرصه رفع تصرف گردید و عملیات متوقف شد .

شکاری با قدر دانی از زحمات شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت این اداره افزود : حفظ و صیانت از منابع طبیعی مستلزم مشارکت همه آحاد جامعه می باشد و عموم مردم می توانند هرگونه اخبار مبنی بر تخریب و تصرف اراضی ملی را از طریق سامانه تلفنی 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اطلاع دهند  .


نظر شما :