پروژه عملیات بیومکانیک حوزه حیوی شهرستان سیریک به پایان رسید

۱۶ آبان ۱۳۹۸ | ۰۸:۱۰ کد : ۱۸۶۶۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۳
سرپرست اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان سیریک از اتمام پروژه عملیات بیومکانیک حوزه حیوی ،روستای بازگرد از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در این شهرستان خبرداد.
 

سرپرست اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان سیریک از اتمام پروژه عملیات بیومکانیک حوزه حیوی ،روستای بازگرد از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان هرمزگان بیژنی گفت: پروژه عملیات بیومکانیک(احداث بندهای خاکی) در حوزه حیوی و روستای بازگرد این شهرستان با اعتباری بیش از 2میلیارد  تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در این شهرستان با موفقیت به اتمام رسید.

وی افزود: با توجه به بیابانی بودن منطقه و وجود ماسه های روان ،اجرای این پروژه نقش بسزایی در مدیریت آب وحفظ و تقویت پوشش گیاهی در منطقه دارد.  


نظر شما :