تقدیر از همکاران اداره منابع طبیعی قشم توسط رئیس اداره به مناسبت هفته دولت
بنا به گزارش خبرگزاری اداره منابع طبیعی قشم اکبر محمودی زاده گفت طی مراسمی دوستانه از کارکنان منابع طبیعی شهرستان قشم به مناسبت روز کارمند و هفته دولت تقدیربعمل آمد .
محمودی زاده گفت : ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر استقلال رای،عزت نفس، انس با قرآن و اهمیت به نماز اول وقت را از خصایص ویژه و برجسته آقای رجایی برشمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم از پیروان راه ایشان باشیم.
وی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند افزود: کارمندان سرمایه های ارزشمند انسانی وبی بدیل ادارات و سازمان ها هستند که تکامل و پیشرفت هر مجموعه ای به نیروی انسانی آن بستگی دارد.
محمودی زاده اضافه کرد مدیریت منابع انسانی را مهمترین و پیچیده ترین شکل ابعاد مدیریت برشمرد و گفت: در نظام مدیریت اداری نتوانستیم به کارکنان بر اساس ارزش ها، توانمندی ها و شایستگی هایی که در آنان وجود دارد حق و حقوق پرداخت نماییم.
در ادامه وظیفه کارکنان منابع طبیعی را در امر حفاظت، توسعه، احیا و بهربرداری از منابع ارزشمند الهی سنگین و پر مسئولیت خواند وعنایات مقام معظم رهبری و توجهات ریاست محترم جمهوری در حفاظت از جنگل ها و مراتع را نشانه اهمیت این موضوع دانست.

نظر شما :