تقدیر از همکاران اداره منابع طبیعی قشم توسط رئیس اداره به مناسبت هفته دولت

۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۳ کد : ۲۰۰۵۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱
بنا به گزارش خبرگزاری اداره منابع طبیعی قشم اکبر محمودی زاده گفت طی مراسمی دوستانه از کارکنان منابع طبیعی شهرستان قشم به مناسبت روز کارمند و هفته دولت تقدیربعمل آمد .
 

بنا به  گزارش خبرگزاری اداره منابع طبیعی قشم اکبر محمودی زاده گفت طی مراسمی دوستانه  از کارکنان منابع طبیعی شهرستان قشم به مناسبت روز کارمند و هفته دولت تقدیربعمل آمد .

 

محمودی زاده گفت : ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر استقلال رای،عزت نفس، انس با قرآن و اهمیت به نماز اول وقت را از خصایص ویژه و برجسته آقای رجایی برشمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم از پیروان راه ایشان باشیم.

وی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند افزود: کارمندان سرمایه های  ارزشمند انسانی وبی بدیل ادارات و سازمان ها هستند که تکامل و پیشرفت هر مجموعه ای به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

محمودی زاده اضافه کرد مدیریت منابع انسانی را مهمترین و پیچیده ترین شکل ابعاد مدیریت برشمرد و گفت: در نظام مدیریت اداری نتوانستیم به کارکنان بر اساس ارزش ها، توانمندی ها و شایستگی هایی که در آنان وجود دارد حق و حقوق پرداخت نماییم.

در ادامه وظیفه کارکنان منابع طبیعی را در امر حفاظت، توسعه، احیا و بهربرداری از منابع ارزشمند الهی سنگین و پر مسئولیت خواند وعنایات مقام معظم رهبری و توجهات ریاست محترم جمهوری در حفاظت از جنگل ها و مراتع را نشانه اهمیت این موضوع دانست.


نظر شما :