پیگیری واگذاریهای انجام شده و تصرفات حریم 60 متری سواحل قشم

۰۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۶ کد : ۲۰۱۰۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۵
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قشم از پیگیری واگذاریهای انجام شده و تصرفات حریم 60 متری سواحل قشم خبر داد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قشم از پیگیری واگذاریهای انجام شده و تصرفات حریم 60 متری سواحل قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ اکبر محمودی زاده گفت:

نشست رئیس اداره منابع طبیعی با معاون شیلات و مهندس اموراراضی جهاد و نقشه بردار این اداره در رابطه با واگذاریهای انجام شده و تصرفات حریم 60متری سواحل ، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت .    

وی افزود: حفاظت از اراضی ملی و خالصه دولتی و جلوگیری از تصرفات و تخلفات در اراضی و عرصه های طبیعی و حفظ و حراست از جنگل ها و مراتع کشور و انفال عمومی اولویت اصلی اداره منابع طبیعی می باشد به همین منظور این اداره به طور مستمر و تمام وقت آماده دریافت اخبار و گزارشات تخریب و تصرف اراضی ملی ، قطع درختان جنگلی ، حمل چوب و غیره می باشد.


نظر شما :