پیگیری واگذاریهای انجام شده و تصرفات حریم 60 متری سواحل قشم
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قشم از پیگیری واگذاریهای انجام شده و تصرفات حریم 60 متری سواحل قشم خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ اکبر محمودی زاده گفت:
نشست رئیس اداره منابع طبیعی با معاون شیلات و مهندس اموراراضی جهاد و نقشه بردار این اداره در رابطه با واگذاریهای انجام شده و تصرفات حریم 60متری سواحل ، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت .
وی افزود: حفاظت از اراضی ملی و خالصه دولتی و جلوگیری از تصرفات و تخلفات در اراضی و عرصه های طبیعی و حفظ و حراست از جنگل ها و مراتع کشور و انفال عمومی اولویت اصلی اداره منابع طبیعی می باشد به همین منظور این اداره به طور مستمر و تمام وقت آماده دریافت اخبار و گزارشات تخریب و تصرف اراضی ملی ، قطع درختان جنگلی ، حمل چوب و غیره می باشد.

نظر شما :