توقف عملیات تخریب و تصرف اراضی ملی در شهرستان بندرعباس
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندرعباس از توقف عملیات تخریب و تصرف اراضی ملی درمنطقه سرزه آل مهتران خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان؛روح الله وفاکیش گفت: ارزش این اراضی هشت میلیون تومان می باشد.
وی افزود: طی گزارش واصله مبنی بر تخریب وتصرف اراضی ملی در منطقه سرزه آل مهتران بلافاصله مامورین یگان حفاظت این اداره به منطقه اعزام که حین بازدید از محدوده مورد نظرمشاهده نمودند که افرادی بدون مجوز قانونی با یک دستگاه لودر وتعدادی کامیون اقدام به تخریب وخاکبرداری در محدوده ای به مساحت2000مترمربع می نمایند که به استناد تبصره ذیل ماده55 قانون حفاظت وبهره برداری از جنگلها،مراتع وآبخیزداری کشور توسط پاسگاه حفاظت این اداره از ادامه فعالیت تصرفی آن جلوگیری بعمل آمد.
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندرعباس گفت: یگان حفاظت این اداره بصورت شبانه روزی وایام تعطیل آماده دریافت وبررسی هرگونه اخبار درخصوص تخریب وتصرف اراضی ملی،قطع درخت وآتش سوزی از طریق سامانه1504یگان حفاظت می باشد.

نظر شما :