تبدیل و اخذ بیش از 48 هزار هکتار سند کاداستری در مهرماه سال98

۰۲ آبان ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۵ کد : ۲۰۵۶۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱
رئیس ممیزی و حدنگاری اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان از تبدیل و اخذ بیش از 48هزار هکتار سندکاداستری درمهرماه سال جاری در شهرستان های بندرعباس و حاجی آباد خبر داد.
 

 رئیس ممیزی و حدنگاری اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان از تبدیل و اخذ بیش از 48هزار هکتار سندکاداستری درمهرماه سال جاری در شهرستان های بندرعباس و  حاجی آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ;کاظم حسن زاده گفت : با توجه به حجم عملیات مصوب و در راستای تحقق طرح حامی وتداوم تا 1400 و اولویت کاداستر در محدوده های واقع در حوزه های آبخیز از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و دستورالعمل تهیه ی نقشه ها، منابع طبیعی با استاندارهای کاداستری این اداره کل در این راستا موفق به تبدیل اسناد در 6 منطقه تل گردو- بنگلایان- سغ-تیفکان- فورخورج شهرستان بندرعباس و طاشکوئیه حاجی آباد شده است.

 

حسن زاده افزود  : امیدواریم بتوانیم با تعامل خوبی که با ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان ها در جریان است شاهد تسریع در صدور و تبدیل اسناد تک برگی باشیم.


نظر شما :