پاسخگویی به 20 فقره استعلام از طریق سامانه سامط در شهرستان بندرلنگه

۰۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۱ کد : ۲۰۵۷۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱
معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از پاسخگویی به 20 فقره استعلام در مهرماه سال جاری از طریق سامانه سامط در شهرستان بندرلنگه خبر داد.
 

معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از پاسخگویی به 20 فقره استعلام در مهرماه سال جاری از طریق سامانه سامط در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ محمد جلیل علوی گفت : در مهر ماه به 20 فقره درخواست ها پاسخ داده شده ، این سامانه فرایند پاسخگویی به استعلامات وارده به اداره منابع طبیعی را تسهیل می‌کند و گامی اساسی در راستای اصلاح نظام اداری و مدیریت سبز، اشتغال زایی و برون سپاری خدمات می‌باشد.

وی افزود : سامانه‌ی سامط می‌تواند علاوه بر افزایش دقت، سرعت و نظارت برفرایند پاسخگویی و اطلاع متقاضیان از مراحل استعلامات مربوط به امور اراضی، نقش بسزایی را در کاهش مراجعات افراد و زمان پاسخگویی به درخواست آنها داشته باشد.


نظر شما :