سد خاکی رمکان شهرستان قشم در هفته دولت کلنگ زنی شد

۰۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۸ کد : ۲۰۹۸۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قشم از کلنگ زنی پروژه عملیات آبخیزداری سد خاکی ملاتی رمکان به مناسبت هفته دولت خبر داد.
 

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قشم از کلنگ زنی پروژه عملیات آبخیزداری سد خاکی ملاتی رمکان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ اکبر محمودی زاده گفت : کلنگ زنی این پروژه در روستای رمکان از توابع شهرستان قشم با حضور فرماندار شهرستان،بخشدار بخش مرکزی و مسئولان و اهالی این روستا انجام شد .

 وی افزود : مقرر گردید پس از بررسی موضوع اعتبار آن از صندوق توسعه ملی برآورد شود .

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قشم ،حجم آبگیری سالیانه این پروژه را250هزار مترمکعب عنوان کرد.

همچنین حجم عملیات خاکی را 30000 متر مکعب و عملیات ملاتی 700 متر مکعب اعلام کرد.

محمودی زاده ،هدف از اجرای این پروژه را، کنترل سیلاب های فصلی،مقابله با پیامدهای ناشی از سیل و خشکسالی و کم آبی،تغذیه سفره های آب زیرزمینی و رونق بخشیدن به بخش کشاورزی و دامداری یادآور شد


نظر شما :