جلسه جلب مشارکت خیرین آبخیزداری در جاسک برگزار شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک از تشکیل جلسه جلب مشارکت خیرین با شوراها خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ جمشید سالاری گفت : بمنظور جلب بیشتر مشارکت خیرین در زمینه اجرای فعالیت های آبخیزداری و آبخوانداری در این شهرستان جلسه ای با شورای روستاهای تراتکان ،پیشانی کنده و تیتکن بخش مرکزی این شهرستان در محل دفتر ریاست این اداره برگزار شد.
وی افزود : در این جلسه پتانسیل ها و ظرفیت های موجود برای اجرای فعالیت های آبخیزداری در این مناطق بررسی شد و مقرر شد با همکاری شوراها جهت مکانیابی مناسب پروژه های آبخیزداری در روستاهای مذکور اقدام گردد و با مشارکت مردم به مرحله اجرا برسد.

نظر شما :