جلسه ساماندهی مراتع شهرستان بندرعباس برگزار شد

۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۱ کد : ۲۱۱۶۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس از برگزاری جلسه ای به منظور ساماندهی مراتع این شهرستان خبر داد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس از برگزاری جلسه ای به منظور ساماندهی مراتع این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ روح الله وفاکیش گفت : این جلسه با حضور مهندس بهرامی رئیس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان و جمعی از کارشناسان شهرستان برگزار شد.

وفاکیش درخصوص مشکلات موجود از جمله به روز رسانی پرونده های مراتع و تامین امکانات موردنیاز جهت سرعت بخشیدن در پیشبرد اهداف موردنظر تاکید کرد و هدف اصلی را تهیه نقشه رقومی از مراتع ممیزی شده وتبدیل به طرح مراتع در جهت مشارکت و ایجاد انگیزه بیشتر بین دامداران و جوامع محلی منطقه در حفظ و احیا مراتع دانست.


نظر شما :