سند مالکیت برای تمامی اراضی ساحلی شهرستان پارسیان اخذ شد‎

۰۲ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۶ کد : ۲۱۴۶۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۲
سند مالکیت برای تمامی اراضی ساحلی شهرستان پارسیان اخذ شد‎
خزعل خواجه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پارسیان اضهار داشت : پارسیان اولین شهرستانی هست که سند تمامی اراضی حریم ساحلی خود را با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان و اداره ثبت و اسناد شهرستان اخذ نموده ایم.
 

خزعل خواجه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پارسیان اضهار داشت : پارسیان اولین شهرستانی هست که سند تمامی اراضی حریم ساحلی خود را با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان و اداره ثبت و اسناد شهرستان اخذ نموده ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان ، خواجه افزود :با اشاره به اینکه با اخذ سند جلوی تجاوزات احتمالی به اراضی ساحلی گرفته می شود ، تصریح کرد براساس قانون ،اراضی ساحلی در حریم 60 متری دریا قابل تملیک نیست و براساس قانون نسبت به ابطال سند اقدام شده است.

وی  سواحل را ثروت ملی دانست و افزود شرایط و نوع استفاده از سواحل اهمیت زیادی دارد و تصمیم گیری در مورد سواحل نیز از حساسیت خاصی برخوردار است و ممکن است با موارد بیت المال و حقوق افراد برخورد داشته باشد.


نظر شما :