بازدید مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان از رویدر وبخش مرکزی شهرستان بندرخمیر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان :
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان خمیر از بازدید مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان، محیط زیست استان به اتفاق فرماندار شهرستان، معاونین حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی، معاون فنی اداره کل محیط زیست، بخشداران بخش رویدر و مرکزی وجمعی از مدیران شهرستان خبر داد.
وی همچنین اضافه کرد: این بازدید از رویدر و بخش مرکزی شهرستان صورت گرفت.
سالاری هدف از این بازدید را پیگیری درخواست های مردمی دربخش های بازدید شده عنوان کرد.

نظر شما :