جلسه هم اندیشی با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جاسک با حضور فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان

۰۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۱ کد : ۲۱۵۷۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۳
جلسه هم اندیشی با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جاسک با حضور فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جاسک از جلسه هم اندیشی با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان با حضور فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان خبر داد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جاسک از جلسه هم اندیشی با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان با حضور فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان ، اسلام بهرامی گفت : با حضور فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به اتفاق جانشین آن فرماندهی و فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جاسک در محل دفتر فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان ،  جلسه هم اندیشی با آن فرمانده در خصوص تعامل و همکاری در پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی ، اجرای احکام قضایی و توقف عملیات اجرایی در ارضی ملی این شهرستان برگزار گردید .

وی افزود : عموم مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در سطح مراتع و جنگل ها مراتب را از طریق سامانه تلفنی 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اعلام نمایند.

 

نظر شما :