رفع تصرف 4 هکتار از اراضی ملی شهرستان پارسیان
رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پارسیان گفت : عملیات رفع تصرف 4 هکتار از اراضی ملی روستای تنبو شمالی از توابع شهرستان پارسیان با ارزش 120 میلیون ریال با حضور فعال و انجام گشت و پایش های مستمر یگان حفاظت شهرستان در حوزه عملکرد خود در راستای اجرای قوانین و اعمال تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و حمایت از منابع طبیعی صورت پذیرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ خزعل خواجه با اشاره به اینکه حفاظت و نگهداشت از اراضی ملی از وظایف مهم و اساسی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری است افزود : منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با هر گونه تخریب، تجاوز، شخم، آتش سوزی و حضور دام های غیر مجاز در راستای حفاظت و صیانت از اراضی ملی ، مقابله خواهد کرد .
خزعل خواجه گفت : از آنجا که منابع طبیعی متعلق به آحاد مردم و آیندگان است حفاظت از این نعمت های خدادادی همکاری و مساعدت همه جانبه تمامی دستگاه ها و مسئولین را می طلبد و این اداره آماده دریافت هرگونه خبر در مورد تخریب و تصرف اراضی ملی از جوامع محلی به ویژه روستاییان از طریق سامانه تلفنی 1504 است.

نظر شما :