اثربخشى و محروميتزدايى از اولويتهاى اجراى طرحهاى آبخيزدارى در شهرستان بستک
رئيس اداره منابع طبيعى و آبخيزدارى بستک گفت: اثربخشى و استفاده چند منظوره از طرحهاى آبخيزدارى و محروميتزدايى اولويتهاى اصلى اين اداره در اجراى پروژههاى آبخيزدارى با مشاركت خيرين و نيكوكاران در سال جارى است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ حامد احمدپور با اعلام اين مطلب اظهار داشت: روستا و آبادىهاى زيادى در اين شهرستان وجود دارند كه ساكنان آنها از كمبود منابع آبی رنج مىبرند و بهمنظور جلوگيرى از مهاجرت بهرهبرداران و دامداران، اجراى طرحهاى آبخيزدارى با اهداف تأمين آب، مديريت روانابهاى سطحى، حفظ تعادل اكوسيستم آبخوانها و آب سفرههاى زيرزمينى با مشاركت خيرين در دستور كار اين اداره قرار دارد.
وى ادامه داد: بدين منظور ۵ پروژه اولويتدار در سطح شهرستان مطالعه و طرح آن تهيه شده است كه بهدنبال تأمين اعتبار و اجراى آن با مشاركت خيرين هستيم.

نظر شما :