نشت رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان قشم با دهیار وشورای بندر لافت

۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۵ کد : ۲۲۲۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱
نشت رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان  قشم با دهیار وشورای بندر لافت
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قشم از دیدار با دهیار و شورای بندر لافت خبر داد.
 

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری  شهرستان قشم از دیدار با دهیار و شورای بندر لافت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ محمودی زاده گفت: نشست و هم اندیشی با دهیار و شورای بندر لافت در مورد مشکلات و مسائل بندر لافت مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و همچنین با توجه به گزارش واصله 1504  احداث دکل در منطقه بندر لافت-جنب مسجد عثمان- رودخانه خورزنان مورد بررسی واقع شد .


نظر شما :