نشت رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان قشم با دهیار وشورای بندر لافت
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قشم از دیدار با دهیار و شورای بندر لافت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ محمودی زاده گفت: نشست و هم اندیشی با دهیار و شورای بندر لافت در مورد مشکلات و مسائل بندر لافت مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و همچنین با توجه به گزارش واصله 1504 احداث دکل در منطقه بندر لافت-جنب مسجد عثمان- رودخانه خورزنان مورد بررسی واقع شد .

نظر شما :