جلوگیری از تصرف اراضی ملی چاه‌بنارد

۲۴ تیر ۱۳۹۷ | ۰۸:۲۲ کد : ۲۲۳۹۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱
رئيس اداره منابع طبيعى و آبخيزدارى شهرستان بستک از جلوگیری تصرف یک هكتار از اراضى ملى چاه‌بنارد موسوم به چاه‌شورک با دستور قضايى و حضور ماموران پاسگاه انتظامی دهنگ و نيروهاى يگان حفاظت اين اداره خبر داد.
 

رئيس اداره منابع طبيعى و آبخيزدارى شهرستان بستک از جلوگیری تصرف یک هكتار از اراضى ملى چاه‌بنارد موسوم به چاه‌شورک با دستور قضايى و حضور ماموران پاسگاه انتظامی دهنگ و نيروهاى يگان حفاظت اين اداره خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ حامد احمدپور گفت: متصرفین از طريق دپوى سنگ اقدام به تصرف اراضى ملى نموده بودند كه با حضور بموقع ماموران يگان حفاظت اين اداره و دستور صريح و سريع رییس دادگسترى شهرستان و با همکاری نیروهای پاسگاه انتظامی دهنگ به استناد تبصره يك ذيل ماده ٥٥ قانون حفاظت و بهره بردارى از جنگل‌ها و مراتع، مصالح جمع آورى و از ادامه‌ی تصرف جلوگیری گرديد. 

وی ضمن تشكر از رياست محترم دادگسترى به دليل دستور قاطع در راستاى تسريع در روند برخورد با متصرفين و مجموعه نيروى انتظامى در خصوص همكارى و تأمین امنیت در اجراى حكم ارزش زمين‌هاى رفع تصرف شده را دویست ميليون ريال عنوان كرد و افزود: اجازه نخواهیم داد عده‌ای با نقض قوانین و ایجاد آثاری از قبیل دپوى سنگ و مصالح، مقدمات تصرف اراضی ملی را فراهم آورند و با متخلفان برخورد قانونی خواهیم کرد. 

جنگلدار بستک از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تصرف و تخلف در عرصه هاى ملى از طریق شماره تلفن ١٥٠٤ به يگان حفاظت منابع طبيعى و آبخيزدارى اطلاع دهند.


نظر شما :