احترام به ارباب رجوع مهم‌ترین انتظار مراجعه کنندگان به دستگاه‌های اجرایی

۲۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰ کد : ۲۲۸۳۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۳
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بستک گفت : در راستاى اجرایی کردن دستور فرماندار شهرستان بستک و تسریع و تسهیل در انجام درخواست‌هاى ارباب رجوع میز خدمت در این اداره مستقر شد.
 

 سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بستک گفت : در راستاى اجرایی کردن دستور فرماندار شهرستان بستک و تسریع و تسهیل در انجام درخواست‌هاى ارباب رجوع میز خدمت در این اداره مستقر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ احمدپور افزود: طبق برنامه‌ریزى‌هاى صورت گرفته، میز خدمت روزانه با حضور یکى از کارشناسان، به ارائه راهنمایى و رسیدگى به درخواست‌هاى مراجعان مى‌پردازد و از سرگردانى ارباب رجوع جلوگیرى مى‌شود.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بستک اظهار کرد: اطلاع‌رسانی فرایند اخذ مجوزهای لازم به ارباب رجوع و متقاضیان و شفاف‌سازی مسیر و روند آن از دیگر وظایفی است که توسط کارشناس این اداره انجام می‌شود.

احمدپور افزود: احترام به ارباب رجوع از مهم‌ترین انتظارات به حق مراجعه‌کنندگان است که باید توسط همه کارمندان و مسوولین دستگاه‌های اجرایی محقق شود.


نظر شما :