نصب بنرهای اطلاع رسانی تعیین حدود اراضی ملی در شهرستان بندرعباس
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس از نصب بنرهای اطلاع رسانی توسط پاسگاه حفاظت این شهرستان درسطح اراضی ملی منطقه ایسین (هورمودر) این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هرمزگان؛روح الله وفاکیش گفت: به منظور آمادگی و ارتقای توان مقابله با تصرفات احتمالی در عرصه های جنگلی و مرتعی، بنرهای اطلاع رسانی توسط پاسگاه حفاظت این شهرستان درسطح اراضی ملی منطقه ایسین(هومودر) شهرستان بندرعباس نصب گردید.
وفاکیش افزود : برای حفاظت هرچه بهتر از عرصه های منابع طبیعی این بنرهای هشدار نصب می گردد که با همکاری و تعامل با نیروهای مردمی و دستگاه های مرتبط بتوانیم در مواقع بروز هرگونه تخریب و تصرف عملیات جلوگیری و پیشگیری انجام دهیم .
وی عنوان کرد : نصب بنر اطلاع رسانی ،آموزش و ترویج ، تهیه و پخش برنامه های اطلاع رسانی از رسانه خلیج فارس ، جذب و سازماندهی همیاران طبیعت و محافظین افتخاری، برگزاری کلاس های آموزشی با سازمان های مردم نهاد و جوامع محلی، به عنوان بسترهای آمادگی مقابله با بحران در عرصه های جنگلی و مرتعی در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

نظر شما :