پاسخگویی به استعلامات از طریق سامانه سامط در شهرستان حاجی آباد

۱۲ تیر ۱۳۹۷ | ۰۸:۱۹ کد : ۲۳۳۷۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از پاسخگویی 40 فقره استعلام به مساحت بیش از 330 هکتار از طریق سامانه سامط خبر داد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان حاجی آباد از پاسخگویی 40 فقره استعلام به مساحت بیش از 330 هکتار از طریق سامانه سامط خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ ایوب شکاری هدف از ایجاد سامانه سامط را شفاف سازی خدمات اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دانست و افزود: این سامانه پاسخگویی به استعلامات را آسان تر می کند و در راستای اصلاح نظام اداری ، اشتغال زایی و برون سپاری خدمات نقش تأثیر گذاری خواهد داشت.

وی عنوان کرد: متقاضیان می توانند برای ثبت استعلامات خود به دفتر پیشخوان دولت در محل اقامت خود مراجعه کرده و اقدام به ثبت استعلام مربوطه کنند . در این طرح فرایند مکاتبات و امورات انجام شده از طریق پیامک تلفن همراه (sms) به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به ادارات نیست . به همین منظور در خرداد ماه سال جاری از طریق سامانه سامط 40 فقره استعلام به مساحت بیش از 330 هکتار پاسخ داده شد.


نظر شما :